.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در هشتمین سفر‌غیر رسمی به استانها ؛
رئیس قوه قضائیه در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات وارد ساری شد
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده، وارد ساری مرکز استان مازندران شد.
رئیس قوه قضائیه در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات وارد ساری شد

به گزارش شمال نیوز، رئیس قوه قضائیه در بیست‌ودومین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز پنجشنبه ۱۸ خرداد در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده،  وارد  ساری شد.

 

بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان مازندران دیدار با قضات، کارکنان، مسوولان قضایی و بازدید از بندر امیرآباد بهشهر  از برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به مازندران است.

 

محسنی اژه‌ای در جریان این سفر علاوه بر بازدید‌ها و سرکشی‌های مهم از برخی مراکز، نظارت‌های تخصصی‌محور بر پرونده‌های کثیرالشاکی را نیز در دستور کار خواهد داشت.

 

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفر‌های رسمی استانی، سفر‌هایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است و استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات به آن مناطق سفر کرده است و سفر امروز به استان مازندران، هشتمین سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضاییه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 خرداد 1402
با تشریفات آقایان روسا چکار می کنند حالا می نویسید بدون تشریفات چرا حرفی صد من یک غاز می زنید / صبح درفرودگاه ساری ماشینهای پشت سرهم بود چرا دروغ- لطفا کامنت را بگذارید
نا شناس 19 خرداد 1402
قبلا شمال نیوز نظرات خوانندگان را خیلی خوب وزیاد منتشر میکرد اما دیگر خبری نیست اما بندرت اخبار ونظرات خاص وانگشت شمار وگزینشی را چاپ میکند که بنظر میرسد توهین به مردم ومشتریان خود
است خواهشا دیگر پائین خبر قسمت نظرات خوانندگان را حذف کنید تا خیال همه راحت شود وهیچ بی احترامی نیز صورت نگیردوکسی منتظر چاپ و انعکاس نظرش نمونه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.